Promo proizvodi za sajmove
Promo proizvodi za sajmove doživeli su povratak u svet marketinga.
Sajmovi su oduvek predstavljali značajni deo poslovanja svake kompanije. Mesto gde se susreću brojni izlagači i potencijalni kupci je najbolji način da skrenete pažnju na sebe. Osim samopromocije, ovo je jedinstvena prilika da upoznate i konkurente kako biste mogli da obezbedite bolje pozicioniranje na tržištu, te ne čudi što se sa dolaskom jeseni sve kompanije pripremiju za novu kalendarsku godinu sajmova.
Nažalost, pandemija koju je izazvao korona virus u mnogome je izmenila ne samo način poslovanja, već i način orgnizovanja svih manifestacija. I dok su prošle godine mnogi sajmovi bili otkazani, ove se odigravaju pod strogim merama zaštite. Covid-19 je izmenio i svest kupaca, te je pronalaženje pravog reklamnog materijala pravi izazov.
Imajući ovo u vidu Kairos Birooprema vam otkriva najbolji promotivni program za sajmove.
Promo proizvodi za sajmove koji odgovaraju svačijem budžetu
Iako je savremeno poslovanje velikim delom digitalizovano hemijske olovke i dalje čine dobre poslovne poklone, koje vole svi – kako mlađe, tako i starije generacije. S obzirom da se na sajmu očekuje mnoštvo posetilaca pitanje da li izabrati plastične ili metalne olovke ne treba da vas “muči”. Stručnjaci savetuju da su za ovu priliku idealni plastični modeli višeg kvaliteta. Ukoliko želite da se vaše olovke izdvoje iz mase birajte atraktivnog dizajna i obavezno dodajte zanimljivu štampu koja će privlačiti pažnju.
Osim olovaka promo privesci su, takođe, povoljni proizvodi za sajmove. Ujedno i veoma efikasno marketing sredstvo, jer ne postoji osoba na svetu koja ključeve od stana, kancelarije ili auta ne nosi na personalizovanom privesku.
Promo proizvodi za sajmove koji brinu o vašem zdravlju
Briga o zdravlju mora da bude na prvom mestu svakog čoveka, naročito u doba pandemije. Zbog toga su promo plastične flaše pravi izbor za reklamu na sajmovima. One nas podsećaju na dnevnu dozu vode koju treba da unesemo. Samim tim, pomažu nam da razvijemo zdravu naviku ispijanja vode, pre nego osetimo žeđ, tj. pre nego što nastupi dehidratacija organizma.
Sa druge strane, promo flaše donose povećanje mreže klijenata. Počev od teretana i sportskih terena, preko kancelarija, pa do gradskog prevoza i parkova – srećemo ih gotovo svugde tako da je vidljivost vašeg brenda sa njima zagorantovana.
Kišobran kao reklamni materijal za sajmove
Kišobrani su oduvek bili savršen promo proizvod. Bez obzira koje je godišnje doba, vremenska neprilika može vas iznenaditi i pokvariti vam raspoloženje.
Međutim, uz lepo dizajniran slogan i sumorni kišoviti dani izgledaće veselije. Zato za svoje klijente izaberite kišobrane privlačnog dizajna i jarkih boja koji će izmamiti osmeh i slučajnim prolaznicima. Da su kišobrani, zaista, dobar reklamni materijal potrvđuju i istraživanja. U proseku, njihov životni vek je oko 2 godine, a za to vreme samo jedan vidi preko 1.000 ljudi. Što znači da vašoj kompaniju pružaju trajnu reklamu sa velikom rastrostranjenošću.
Promo proizvodi za sajmove čekaju vas u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.